2 Şubat 2011 Çarşamba

didim tatil

  
Altınkum, Didim’in en önemli ve en turistik plajıdır. Didim‘deki otellerin ve pansiyonların büyük çoğunluğu Altınkum’da yer alır. Tatil sezonunda plajında boş yer kalmayan Altınkum, gece hayatıyla ve alışveriş merkezleriyle de Didim’in merkezidir. Altınkum’daki yat limanından her sabah kalkan tekneler, gün boyu çevre koyları ve adaları dolaşırlar. Bu tekneler arasında günübirlik Bodrum’a gidip gelenler de vardır.
Ege’nin en güzel denizine ve kumsalına sahip Didim, altın sarısı kumsalları ve turkuaz mavisi deniziyle göz kamaştırıcıdır. Güneşi de en az denizi kadar güzeldir. Bununla birlikte ferah havası, Didim’i yaz ayları için de ideal bir tatil cenneti kılar. Didim, doğal düzelliklerinin yanı sıra, tarihi zenginliğiyle de yerli ve yabancı turistlerin ilgisini çeker. Didyma antik kenti ve Apollon Tapınağı buradadır.
Tavşan Burnu ve Akbük; Didim’in diğer büyük plajlarıdır. Bunların arasında güzel kumsallara sahip çok sayıda irili ufaklı koy vardır. Özellikle Tavşan Burnu’nda ve Mavişehir’de denizden batan güneş, muhteşem bir manzara sunar. Didim yakınlarındaki Bafa Gölü ve çevresi, Türkiye’nin en önemli kuş gözlem alanlarından biridir.

1960′lı yıllarda küçük bir yerleşim merkezi olan ilçe; turizme verilen önemle birlikte büyük bir gelişme ve nüfus artışı göstermiştir.
İstek üzerine ingilizcesi
Altinkum, Didim is the most important and most tourist beaches. The vast majority of hotels and hostels in Didim Altınkum’da takes place. Holiday season not in the empty space in the Altinkum beach, night life and shopping centers in the center of Didim. Every morning boats from the marina Altınkum’daki shield, coves and islands around the area all day are. The boats coming in and there are daily going to Bodrum.
Have the most beautiful beaches of the Aegean sea and Didim, golden beaches and turquoise blue sea with dazzling. At least until the sun the sea is beautiful. However, the fresh air, Didim for the summer months makes it an ideal vacation paradise. Didim, naturally corrected, as well as domestic and foreign tourists with the historical riches attract interest. Here is the ancient city of Didyma and the Temple of Apollo.
Rabbit Nose and Akbuk, Didim is the other great beaches. Among them have beautiful beaches there are many large and small bays. Especially in the Rabbit Nasal and sunset Mavişehir’de from the sea, offers spectacular scenery. Bafa Lake and the surrounding area near Didim, Turkey’s most important bird area is one of observation.
A small settlement in the township in the 1960s, with the importance given to tourism development and population growth has a large.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder